Dr.x
Dr.x

Dr.x

کاردان بهداشت

یه کاردان بهداشت محیط داریم با اینکه حدودا 25 سالشه هنوز درسشو تموم نکرده   این بنده خدا گلوش پیش یکی از دخترای پزشکی گیر کرده بود هی میومد یه جوری نزدیک بشه هی نمیشد ... آقا حالا جزئیاتش بماند، ایشون بالاخره بعد از مدت ها تلاش تونست تو راه برگشت از بیمارستان با من و دوستم تو یه تاکسی هم مسیر بشه ... حالا داشته باشید نحوه باز کردن سر صحبت رو:

خانوم فلانی واقعا خسته نباشید (منم که هویجم:|) ... کاملا درک میکنم الان چقدر خسته اید...راهیه که توش قدم گذاشتیم باید تا تهشم بریم ... سخته آدم میبینه ایـــــــــــــــــــنهمه !!! درس میخونه پولش از کسی که زده تو کار آزاد کمتره ... الان شما داری مثل خر کار میکنی ولی آخرش که چی؟؟؟


+ اسید لطفا :|

نظرات 169 + ارسال نظر
شیما سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 12:33 ب.ظ http://man-bi-to.blogsky.com


عالی بود این کاردان بهداشت مخصوصا مثل خر کار می کنی

میبینی توروخدا؟؟؟

ماشالا سرعت خوندنتم بالاستا ... همین که پست رو تأیید کردم نظر گذاشتی

دخترمهر سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 01:36 ب.ظ http://zendegi-1393.blogfa.com

این بنده خدا ناشی بوده نمی دونسته چی بگه
حالا دوستت در جوابش چی گفت

ناشی رو هم رد کرده بود دیگه ...
بقیه مسیر تو سکوت سپری شد خود پسره هم فهمید گند زده

سپیده 21 سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام

واقعا اسید لطفا ....

علیک سلام
واقعا واقعا

محسنی سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 02:03 ب.ظ http://lotfebaran.blogfa.com/

سلام خانم دکتر
ممنون که اومدین وبم و منور نمودین وبلاگ ما را
اما خیلی وقت بود که میخواستم وبلاگتونو پیدا کنم و لینک کنم پیدا نمی کردم تا اینکه خودتون اومدین اگه اجازه بدین بلینکم

سلام
خواهش میکنم ... شما انقدر منو شرمنده میکنید با نظراتتون که اگه سر نمیزدم بی ادبی بود
منم شما رو لینک کردم

سروش سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 02:25 ب.ظ

خانتوم دکتر دیاگنوز و پروگنوزتون از این کیس اعصاب و روان چیه؟ با رسم شکل توضیح دهید (2نمره)
ما ک بهداشتامون ی ورودیشون 1 پسر و 20 تا دختر داره ب پسره میگن صاحب حرمسرا خخخ
راستی چرا پزشکیا زشت ترن از رشته های دیگه؟

ترجیح میدم 2 نمره رو از دست بدم تو این مرحله
چون قیافه نداشتن حواسشون پرت نشده، نشستن سر درس و مشقشون دکتر شدن دیگه (خودم از استدلال خودم به وجد اومدم )

خخخخخ چه دیوونه ای بوده ها ایکیو=0من موندم این چطوری پزشکی قبول شده

دکی هویییییییییییییییج

وا به وبلاگ یه یاروسرزدی بمنم ک هیییییییییییچ ....باشه دکی جون هرچی میتونی ظلم کن

عزیزم پزشک نبوده ها!!! خط اولو دوباره بخون
عه به تو که سر زدم سه خطم نظر گذاشتم! مگه نظرم ثبت نشده؟؟؟؟؟؟؟

venus سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 03:15 ب.ظ http://venus-nr.blogfa.com

سلام سلام سلام خانوم دکترررر@-}--
احوالتوووون?

آخرش که چی? آخرش ک جون یک انسان رو نجات بدی

سلـــــــــــــــــــــام عزیزم
مرسی ممنون ... احوالات شما؟
به من چرا میگی؟ برو به اون بگو

به روشنی یک لبخند :) سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 03:42 ب.ظ http://the-bright-smile.blogfa.com/

آخ جووون آپ کردی .
ای خداااا خیلی باحالهههه. اخی چه قدر خراب کاری کرده خخخخخ
شایدم بیچاره خیلی هول شده واقعا هم حرف زدش این مدلی نیست شایدم حرف زدنش این مدلی هست
خلاصه حسابی گل کاشته خخخخخ :))

فدای تو بشم
خیلی خربکاری کرد! طفلک خودشم فهمید ... یه معذرت خواهی کرد دیگه تا آخرش حرف نزد
کلا خجالتی بود اون چند باری که دیده بودمش

mardebozorg سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 04:43 ب.ظ

با غلظت چند درصد؟؟؟

هرچی بیشتر بهتر ... :)

فادیا سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام خانوم دکتر خوبی . منم یه فیزیوتوراپم تو دانشگاه ایران از این چیزا زیاد به پستم خورده.ولی این یکی خیلی باحال بود.
راستی امروز ...

سلام عزیزم
وای چه رشته خوبی ... حتما رتبه ات خیلی خوب بوده ... راضی ای؟ کی فارغ التحصیل میشی؟

+ امروز چی؟

نسیم سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.mannevesht73.blogfa.com

خیلی دوس داشتم پزشک شم ولی جبر محیط منو برد به سمت رشته ی انسانی و بعد ادبیات انگلیسی...ولی دوباره می خوام کنکور بدم روانشناسی بالینی دانشگاه تهران بیارم.به نظرت میارم؟

نمیتونی ارشد شرکت کنی روانشناسی؟ اینطوری بهتر نیست؟

سروش سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 06:50 ب.ظ

اتفاقا استدلال منم دقیقا همین بود حتی قبل از ورود ب دانشگاه همین فکرو میکردم
راستی موافق سهمیه های بین الملل تو پزشکی هستین؟ دانشگاه ما ۲۰نفر امسال گرفته دیگه شورشو در اوردن اخه پزشکی ک بچه بازی نیس با پول بیان توش

در کل مخالف سهمیه بین الملل هستم ولی نه اونجوری که بعضیا 100% میکوبوننش ...
+ اگه میشه دیگه راجع به بین الملل با من بحث نکنید. ترجیح میدم نظری ندم...چون بعضیا که باهاش اومدن پزشکی واقعا استحقاقشو داشتن

تجربی سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام خانم دکتر خخخ
قیافه ی شما: :|
قیافه ی من: [آیکون سوت]
میگما نمیتونم نیام یهو فعلا تو ترکم از روزی یک بار شروع کنم تا آخر هفته که دیگه دو هفته یک بار بیام :دی
الان یک مقاله ای خوندم راستش گریم گرفت.خانم دکتر من نمیدونستم شیمی درمانی درد داره...دقیقا نمیدونم چطوریه بعدا میرم دربارش تحقیق میکنم ولی جدی مثل اینکه خیییلی با درد همراهه...میگم بچه هایی که کوچیک هستن چطوری تحمل میکنن...تا این حد میدونم تزریق میشه توی رگ
راستی خانم دکتر این که آخر متنتون گفتید اسید لطفا یعنی چی؟من ازین اصطلاحات بی خبرم کلا خیلی پرتم :دی یکبار یکی دربارم از یکی توی کامنتاش پرسیده بود بعد اون فرد میخواست جوابشو بده گفت lol ولی جدی نمیدونستم یعنی چی؟خخخ ازش پرسیدم گفت یعنی ته ته خنده خخخ.شما میدونستید اینو؟
بعد میگما یک رحمی به ما بکنید درگوشی هم شده اسم این دانشگاتونو بگید ما اونورا آفتابی نشیم خخخ شوخی.استاد +18 یعنی چی؟یعنی امتحاناتشون از 18 نمرس؟

سلام من دیگه نمیگم نیا...
آره شیمی درمانی خیلی عوارض داره... بیشتر از درد جسمی درد روحی داره ... من از نزدیک با کیس هایی که شیمی درمانی شدن برخورد داشتم...ایشالا هیوقت نبینی و سر خودت و نزدیکانت نیاد
+ نه استاد +18 یعنی نمره های دانشجوآش همه بالای 18 س... این که دیگه خیلی واضح بود خدایی ... یکم فکر میکردی میفهمیدی

تجربی سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 07:33 ب.ظ


خانم دکتر الان منظورتون دقیق چی بود ؟؟یعنی من بی مخم آره آخه به این اصطلاحات تاحالا بر نخوردم دیگه تکرار نمیشه

نه عزیزم بی مخ چیه؟
الان که فک میکنم خیلی هم واضح نبود... حق داشتی ندونی

تجربی سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 07:37 ب.ظ

خانم دکتر
ولی ازین شکلکه خیلی بدم میادا نافرمه خخخ

چه عجب اینو میدونستی

تجربی سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 07:40 ب.ظ

آخه میذارمش معنیش درمیاد

عه؟ شیطون شدیا
من میرم سر درس و مشقم ... باشد که توأم پند گیری و بری

تجربی سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 07:41 ب.ظ

من دیگه برم

خدا به همرات ...
مواظب خودت باش رسیدی خبر بده نگرانتم

تجربی سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 07:45 ب.ظ

باشه

عاشقانه میزنه برا من
خجالت بکش
برو...... برو نبینمت این طرفا

وای خدایا !!! خعلی باحال بود !! خدایا ما با کیا شدیم 75 میلیون

واقعا
با مازراتی بودیم میشدیم 800 میلیون

فاطمه سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 10:15 ب.ظ http://http://dr-s-f-h-t.blogfa.com/

نظر من نرسید؟

همین رسیده!

خواهر من مسخله نکن!!!عاشقه خب بنده خدا
هول شدن دخترا یه طرف!!هول شدن پسرا یه طرف اصن خودشونم متوجه نیستن
الآن او هفت بند جور نشد؟؟؟

مسخله چیه بَلادَله من؟

+ گفتم که وقتشو ندارم...تازه بلد نیستم برا کنکوریا مطلب تأثیر گذار بنویسم باور کن ... هرچی بنویسم تکراریه دیگه ...

فاطمه سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 11:34 ب.ظ http://http://dr-s-f-h-t.blogfa.com/

گفته بودم سلام.بابت نظرتون ممنونم
ی چیزای دیگه هم گفته بودم یادم نمیاد
بچه های مارو ک ترم بوقین نیستید ببینید چ حرکتایی می کنن.
ی پست گذاشتم درباره دانشگاه دوست داشتید تشریف بیارید

آها پس علیک سلام ... خواهش میکنم
چه حرکتایی میکنن؟
چشم سر فرصت انشالا سر میزنم

خخخخخخخخ بلادل رو خوب اومدی
اوکی اشکالی نداره خواهل(:
من رفتم برا تست
شبت بخیر

چیتال تونیم ... ما اینیم دیگه
بُلو موفق باچی

عطیه چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 12:07 ق.ظ

سروش چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 12:37 ق.ظ

اره بحث نکنیم رو بین الملل بهتره بنظرم چون یبار بحث کردم پشیمونم کردن
راستی شما بعد کنکور ب کنکوریا مشاوره و اموزش تخصصی میدادین؟ سال چند کنکورتونو دادین شما خانوم دکتر

مشاوره تخصصی؟؟؟ من؟؟؟ نه بابا ... مشاوره دادن کار سختیه ... حوصله میخواد
البته یه بار میخواستم برم پشتیبان بشم تو قلم چی ...یادم نیست چی شد که منصرف شدم

+ سوالات ممنوعه عایا؟

سوسن چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 12:57 ق.ظ http://bookworm95.blogfa.com

کاااااردان بهداشت؟پزشک؟؟؟؟ من سکوت میکنم :-"

عشقه...
میشه کاریش کرد؟؟؟
نمیشه که

الهام چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 12:59 ق.ظ http://elham-elham.blogfa.com

سلام
بنده خدا هول شده بود فقط اون لحظه فکر نمیکرده میخواسته حرف بزنه
دیدین ادم هول میشه فقط حرفارو بهم میبافه و به متنیش فکر نمیکنه ،اینم اینجوری شده بوده
بدم نشد یکم خندیدین

سلام ... آره اتفاقا من خودم که هول میشم انقد سوتی میدم که بیا و ببین ... تازه مورد لکنت گرفتن هم داشتم

میثم چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.konkoori-esf.blogfa.com

سلام
اونوقت جواب دوستتون چی بود؟
بنظرم همه تلاششو کرده.شاید میخواسته تیر آخرو بزنه که انگار خطا رفته
- ولی این مسأله هیچی از ارزش های کاردان محترممون کم نمیکنه

سلام دکتر
دوستم که زبونش بند اومد ... با چند جلسه گفتاردرمانی الان به حال عادی درومده
منم معتقدم هیچی از ارزشاش کم نمیکنه ... مقتدرانه از صحنه خارج شد

م کامپیوتر چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 07:45 ق.ظ http://mimcomputer.mihanblog.com/

دختر قلمت فوق العادست :)

اگه دختر هستی فدای شما
اگه پسر هستید لطف دارید شما

shima چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 08:55 ق.ظ http://man-bi-to.blogsky.com

آره تند می خونم ، زودم نظر می دم ، کلاس رفتم خب

چه با کلاس...
ما به همچین مخاطبان تندخوانی افتخار میکنیم

فادیا چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 11:07 ق.ظ

دختر خوبی هستی. ممنون بابت دیشب.
این هم برای : ((زندگی صحنه یکتای ماست
هر کسی نغمه خود خواند واز صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد))
روح عزیزان از دست رفته مان تا ابدشاد

خواهش میکنم
مرسی از متن قشنگت

سروش چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 02:21 ب.ظ

خخخ گفتین ممنوعه کلی فکر کردم تا مطلبو گرفتم فتم یا خدا مگه کنکورم سوالات ممنوعست دیدم سالش ممنوعس
ولی این ک ب هیشکی اطلاهات نمیدین خیلییییییییخوبه کاملا کارتون درسته من حتی اسمم جعلی و ساختگیه تا کسی منو نشناسه بنظرم همین وظعو ادامه بدین ولی بعد از قبولی تو رزیدنتی باید واسه من خودتونو معرفی کنین خخخ (-: شوخی کردم موفق باشین

منم اول میخواستم با اسم جعلی بیام ولی دیدم اصلا دوست ندارم منو به اسمی جز اسم خودم صدا کنن ... این شد که شدم دکتر ایکس
(قربون خودم بشم )

بنیتا چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 03:17 ب.ظ http://faezeh22.blogfa.com/

من پزشکی موخاستم
ولی زیست شناسی قبول شدم
هعی خدا دلم اب میشه

زیست شناسی ام که خیلی رشته خوبیه ... خیلی جای پیشرفت و تحقیقات داره اتفاقا
دلت آب نشه بابا ... رُسِّمون کشیده شده

نگین چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 04:33 ب.ظ

واقعا بهش خسته نباشید میگم
احیانا توقع جواب مثبت که دیگه نداره؟؟؟؟؟؟

چرا نداشته باشه؟؟؟چار ستون بدنش سالم نیست که هست ... کاردان نیست که هست... همدردی نمیکنه که میکنه
تازه پول تاکسی رو هم حساب کرد
دیگه یه دختر مگه چی میخواد؟؟؟ از خداشم باشه

مینو چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 04:37 ب.ظ http://milad321.blogfa.com

آخی طفلکی ۰دلم برای اون آقاهه سوخت۰

منم اولش دلم براش میسوخت ولی چون به من خسته نباشید نگفت دلم دیگه نسوخت، خنک شد

ماهی سیاه کوچولو چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 07:07 ب.ظ http://1nicegirl8.blogsky.com

اسیدامون تموم شد
آبلیمو خوبه؟

نه اون ضعیفه جواب نمیده :)

سروش چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 07:11 ب.ظ http://antagonist.blogfa.com

عجب از خور راضییییییی(-:
شوخی کردم خانوم دکتر
راستی دندونم قبول شده بودین؟

و باز سوالات ممنوعه

jamal چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 07:47 ب.ظ

میگم عجب وبلاگ باحالی دارین خانوم دکتر

باحالی از خودتونه جمال آقا

یاسین چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 09:32 ب.ظ http://hampayepezeshki.blogfa.com

سلام خانم دکتر.خوب هستید؟بالاخره به روز می کنیم.دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد
خوب بنده خدا واقعیت را گفته٬ولی بلد نبوده با چه لحنی بگوید بیچاره!!
ولی ازدواج کاردانی با دکترای حرفه ای هم از ان ازدواج هاست...روز دوم زندگی دم محضر طلاق هستند

سلام آقای دکتر...خوب هستم شما خوب هستید؟ بله به راستی از آن ازدواج هاست... لیکن امید است به طلاق منتهی نشود! و من الله توفیق

خاطرات ترم اول دانشگاه چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.mymed.blogfa.com

سلام خانم دکتر...
من خیلی وقته وبلاگتونو میخونم و باید بگم بیش از حد باحالین!!!

به نظر میرسه آدم آبدیده ای هم باشین علاوه بر اینکه روحیه ی لطیفی دارین...من موندم چرا پوست حالا ؟ به تخصص های دیگه علاقه ندارین؟ یه تخصص که فلو ی کودکان داشته باشه...آخه خیلی مهربونانه مینویسید!

در مورد این پستتون هم بگم که خیلی عالی بود یعنی! در تعجبم واکنش این دوست بنده خداتون در برابر اون پسره چی هست! به نظرتون امکان داره وصلتی صورت بگیره؟

راستی به منم سر بزنید گرچه کلبه ام بسیار حقیرانست...

منم سلام خانوم دکتر ... عزیـــــزم چشات باحال میبینه
چرا هرکی منو میبینه یا میشناسه میگه میخوره بری اطفال؟؟؟ (مهربونیم انقدر تابلوئه؟ ) شما تقریبا پنجاهمین نفری هستی که اینو بهم میگی
واسه این میگم پوست چون دوست ندارم بخاطر کارم زندگیم بپاشه ... از اونجایی که پوست کارش سبکتره نسبت به بقیه رشته ها، میتونم هم دکتر باشم هم خانومه خونه وگرنه به خودم باشه بجز اطفال عاشق جراحی هم هستم چون هیجان داره ... ولی خب عاقامون نمیذاره دیگه

+ نه بابا اونکه امکانش صفره ... خیالت راحت
+ حتما بهت سر میزنم عزیزدلم

علی پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 12:20 ق.ظ http://ali6r.blogfa.com/

سلام خانم دکتر...
خوب هستید انشالله؟؟
بدبخت هول کرده!!
تجربهش را داریم!!خخخ شوخی کردم
راستی اون آقا به شما خسته نباشید نگفت ولی من می گم...
واقعا خسته نباشید...
انشاالله هر چی از خدا می خواید بهتون بده...

سلام خیلی مچکر بله خوبم خداروشکر ...
ممنووووووون ... خستگیم در رفت
انشالا............

نگین پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 11:27 ق.ظ

زنشو به خر تشبیه نمیکنه که میکنه
ولی خب بااون دیدی که شما گفتین به قضیه نگاه نکرده بودم
ولی برای شما که بدنشد
موفق باشید

چرا واسه من بد نشد؟؟؟؟... میدونی چقدر ضربه روحی خوردم؟ دو تا کفتر عاشقو با من تنها گذاشتن...اصن تمرکز ندارم رو درسام دیگه

سید رضا پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 01:38 ب.ظ http://srsreza.blogfa.com

سلام.بنده خدا تازه کار بوده نمی دونسته چطوری حرف بزنه البته استرس و عرق کردن بیش از اندازه و هول شدن رو اضافه کنید می بینید که بد هم نگفته.خدا حفظشون کنه واسه هم

علیک سلام ... اونوخ اگه بد میگفت چی میگفت؟؟؟
کی رو واسه کی حفظ کنه؟؟؟؟ نگید توروخدا...

mahsa پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 03:05 ب.ظ http://mahsa20konkur.blogfa.com

یه بار یکی از هم کلاسیام پیام داد نه گذاشت نه برداشت گفت برنامت برا آینده چیه:)))))
وای خدا اون لحظه فقط داشتم قاب گوشیمو گاز میگرفتم از خنده:))

خنده نداره که
به سلامتی کی شیرینی تونو بخوریم؟

حوا پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 07:21 ب.ظ http://http://rooyetaghche.blogfa.com/

میخواست بگه تو که پزشکی میخونی پولی توش نیست که بخوای ناز کنی پس بیا زنه منه کاردان شو ...

آره دیگه...اصن مگه زندگی فقط پوله؟
مهم تفاهمه

یاسین پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 08:21 ب.ظ http://hampayepezeshki.blogfa.com

سلام خانم دکتر.به لطف شما خوب هستم...
می گویم نقش شما خانم دکتر در ان میان به مانند نقش نظارتی کودکان عزیز در مراسم های خواستگاری و... هست که میان زوج های محترم قرار می گیرند!!
البته جسارت نشود

سلام مجدد
احسسسسنتتتتتت
بیایم دیگه به خودمون قول بدیم به بچه ها تو خواستگاریا به چشم یه موجود اضافی نگاه نکنیم...تو روحیه شون تأثیر بد میذاره (دکتر ایکس داغ دیده)
من از همین فرداشب استارتشو میزنم

یک دانشجو پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 08:29 ب.ظ http://dreams2014.blogfa.com

سلام
بابا خب کاردان بهداشت هم دل داره دیگه

علیک سلام ... خب ما أم دل داریم دیگه
قانع شدید؟

پانته ا پلئـــون !!!!!!!!!!! پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 08:46 ب.ظ http://nadaram falan.com

سلام خدمت دکی ...به به سوزه جدید مبارک باشه بلاخره دعای ما ام .....
کاردرمان محترم بسیار خوش اشتها تشریف داشتن الللللبته با اعتماد بنفس ازنوع کاذب...به نظر من شما ام به جای نقش هویچ و شتردیدی ندیدی از دوستتون اندکی دفاع میکردید که که الا کارش به گفتار درمانی نمیفتادمیگفتی اااااااقا نیگه دار ما پیاده شیم ....یا حداقل خود شخص شما پیاده میشدنین که مراسم خواستگاری اعتماد بتفس با شکوه تری برگذار شه .....که احیانا مزاحم نباشید هرچی ته دلش بود بی پرده برن مثلا کار به اینجا میکشید که میگفتش پزشکی سیری چندهراستی لکنتش خوف شد به مغر واعصاب که کشیده نشده

سخت میگیری پانته آ
بابا بیچاره هول شده ... اونجوری که بگی وایسا پیاده شیم که بدتره ... طرف میگه چقدر از خود راضی ... حالا درسته اون کاردانه ما پزشک ولی نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
اگه حضار سوالی ندارن من برم مجلس دیگه ای هم دعوتم

+ باز سلام یادم رفت؟ من درست بشو نیستم سلام

نگین پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 09:20 ب.ظ

اهان از اون لحاظ
خب از اون نظرم میشه بهش نگاه کرد(ضربه روحی رومیگم)
نه من منظورم اون قسمت کرایه ماشینش بود بالاخره هرچقدر هم باشه پوله دیگه
ولی خب از اون دیدهم میشد بهش نگاه کرد
کلادیدمون فرق داره باهم

آره والا من دید اقتصادی ندارم
بابا مسیری نبود که اونقدری پولش بشه ... کلا حول و حوش هزار تومن برا ما دو تا داد ... همونم انقد گفتیم شرمنده کردید که yer به yer شد

نیلوفر پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام
کاردان بهداشت کلا ینی چی؟چی کار میکنه؟ بالاتر از پزشکیه؟

سلام ببین اول یه قانون میگم همیشه یادت باشه: هیچ رشته ای بالاتر از پزشکی نیست ok؟
خب حالا میپردازیم به سوال ... کاردان که یعنی فوق دیپلم ... بهداشتم که بهداشته دیگه... چجوری بگم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.