Dr.x
Dr.x

Dr.x

تبعیض

میگم این استادای زن بیشتر به پسرا توجه میکنن نگید نه

برگشته گفته هرکی حول و حوش یک موضوعی که خودش مشخص کرده یه تحقیق خیلی جامع و کامل براش بیاره وگرنه نمره بی نمره. بعد ما عین اسکولا پاشدیم رفتیم یه هفته از خواب و خوراکمون زدیم که یه چیز خوبی از آب در بیاد اونوقت شبی که فرداش قراره کارو تحویل بدیم و من دارم فونت و سایز و اینا رو ویرایش میکنم که دیگه پرینت بگیرم یکی از پسرا زنگ زده راجع به یه چیزی بپرسه. آخرش میگم راستی موضوع تحقیقتون چی بود؟ که آقا یدفه یادش اومده که تحقیقی هم داشتیم و فردا آخرین مهلت تحویلشه ... خواهش و التماس که من به اینترنت دسترسی ندارم ... توروخدا برام یه کاری کنید ما هم دلمون سوخت برا بنده خدا. رفتیم یه چیزی سمبل کردیم براش و خب البته سعی کردم خوب بشه ولی مسلما به پای تحقیقی که آدم یه هفته روش کار کنه که نمیرسه

فردا با همون آقا رفتیم انتشارات و جفتشو پرینت گرفتیم... 

  و با هم رفتیم اتاق استاد تحویل بدیم

استاد یه نگاهی به تحقیق ایشون !!! میندازه میگه خیلی خوب کار کردی عالیه منبعت چی بود؟ طرفم میگه مجلات پزشکی و سایت پابمد و کتابای رفرنسم یه نگاهی انداختم و ...

نوبت من میرسه استاد سریع یه ورقی میزنه و عین این مادرشوهرا که میخوان از غذای عروسشون تعریف کنن گوشه چشمی نازک میکنه و میگه "خوبه"   (just this)

نمره ها میاد ... نمره تحقیق ایشون 2 نمره از من بالاتر میشه  ...       بعلـــــــه ...

نظرات 75 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 10:18 ق.ظ http://man94drmisham.blogfa.com

دکتر ایکس

شمام لینک شدی

مریم پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 10:34 ق.ظ http://man94drmisham.blogfa.com

chashm

سوسن پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 12:29 ب.ظ http://bookworm95.blogfa.com

واااای اینکه دو نمره بیشتر شدن خ درده
ساتادای زن به پسرا بیشتر توجه میکنن اما استادای مرد ما اصلا به ما توجه نمیکننتازه هی ضایعمونم میکنن!!!

دقیقا
اکثر استادای مرد بی طرفن ... (شایدم چون میترسن براشون حرف در بیاد) ولی استادای زن به طرز محسوسی پسری أن

هانا پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 02:10 ب.ظ http://hanadays.blogfa.com

موافقم که استادای زن به پسرا بیشتر توجه میکنن :|
روزت مبارک عزیزم :*

ولی آخه چرا
روز توام مبارک عزیزم

دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.manopezeshki7.blogfa.com

به به....اقا دکتر عجب پیامی دادن.....جووووووووووون
عجببببب
حالتو درک میکنم...چه حرصی میخوردیااااااا
بیکار شدی واسه ماهم دعا کن از این پیاما بیاد واسمون

اِ وا خواهر (سرخ و سفید شدم الان)
بابا چه دعایی؟ میوفتی تو دردسر... اینجاهاشو نبین...
....................
اصن میخواستم برم کله پسره رو ببرم...

دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.manopezeshki7.blogfa.com

دلتم بخووواد دکترم که هسسسسسسسسست

دلم چی بخواد؟

دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.manopezeshki7.blogfa.com

گفتی دلم میخواد برم کله پسره رو ببرم

فک کردم منظورت از پسره اقا دکترست
واسه همین گفتم دلتم بخوووواد

آها نه بابا
منظورم اون پسره بود که تحقیق براش نوشتم
پی نوشت هام لزوما ربطی به نوشته اصلی نداره

کنکوری94 پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 03:59 ب.ظ http://konkoorie94.persianblog.ir

خخخخخخخخ یعنی اینجوریااااااس؟

من حرص میخورم از این واقعه اونوخ تو میگی خخخخخخ؟؟؟؟

شکلات پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.note-of-me.blogfa.com

همیشه همینطوریه !
ولی استادای مرد به دختر و پسر یکسان اهمیت میدن ...البته بجز بعضیاشون که با دخترا پدر کشتگی دارن انگار !!!!!

استادای مرد با دخترا یا مساوی برخورد میکنن یا بدتر از پسرا
ولی اگه عشوه خرکی باشه بهتر برخورد میکنن انصافا
دیدم که میگما

dayan پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 08:48 ب.ظ http://diaries99.blogfa.com

Are are kheili pesar doos daran in ostadaye khanom.aslan ye vaze najoori!
Ma ye ostadi dashtim ke esme tak take pesara ro az bar bod unvaght ma dokhtara hamishe bayad khodemuno moarefi mikardim

Vali ostadaye agha ham kheili be dokhtara lotf darana.faghat lotfeshoon dar hamun hadde zaye kardan o in harfas motassefane:(
Roozet ham mobarak:))))

چند تا خاطره اینجوری دارم خیلی دلم پره از استادای زن

روز توام مبارک عزیزم

مهســــــا پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 09:47 ب.ظ http://www.mahsa93.blogfa.com

خخخخخخخخخخ انصافا این پستت هم خیلی باحال بود
کلا دختر باحالی هستی
اره این استادای زن ب پسرا بیشتر بها میدن
تو کلاس ما مورد داشتیم استاد ب پسرا 20 داده دخترا رو انداخته
نامرد عوضی!!!
راستی تو لینک دوستام قرارت دادم که هروخ اپ شدی بیام وبت چون نوشته هاتو دوس داشتم از جنس خودمه
منم خاطرات دانشگامو مینویسم البته الان که تعطیلاتیم باز شه من اونقد مینویسم که بیاو ببین!!!

مرســـــــی عزیزم
نظر لطفته
منم لینکت کردم و سعی میکنم بخونمت دوستم

مهســــــا پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.mahsa93.blogfa.com

ممنون عزیزم[قلب]

میثم جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 01:56 ق.ظ http://konkoori-esf.blogfa.com

باشه قبول ولی اینم قبول داری نصف بیشترا استادا مرد اند و وقتی یه دختر بعد از امتحان میره توو دفتر سراغش صداشو نازک میکنه 2تا ناز میاد پاس میشه ولی ما پسرا بدبخت باید کلی التماسش کنیم آخرشم بگه من حق کسی رو ضایع نمیکنم ب کسی نمره نمیدم لطفا برید بیرون...؟؟؟
واقعیت داره آ.بیو2 افتادم سر همین قضیه .بعد یه دخترا کلاس گفت میخواین برم براتون نمره بگیرم گفتم نخیر مرسی!!!

شما برید کامنت های قبلی ه همین پست رو بخونید میبینید دقیقا به این موضوع هم اشاره کردم
البته خداییش تعداد استادای زنی که با پسرا خوبن بیشتر از مرداییه که خر میشن با عشوه خرکی

نیم آ جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 07:06 ق.ظ http://bluesky8.blogfa.com

سلام سلام

تبریک این روز بزرگ رووووو

salam
mer30

علی جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 11:06 ق.ظ

روز دختر تبریککککککککککککککککککک

mochaker

nazli جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.thenewday.mihanblog.com

سلام..خیلی وبت قشنگه موافقی تبادل لینک کنیم....خبر بده..راستی منتظر نظ های زیباتم

مرسی لینکت کردم

nazli جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.thenewday.mihanblog.com

سلام...لینکتون کردم

روزتونم مبارک باتاخیر

ممنوم

بله لینک کردمتون
متشکرم

اهان بسلامتی تبریک میگم ساخت وبلاگتونو

خیلی ممنون

اینجا گل نداره من بفرستم چرا؟

شرمنده دیگه
اینجا فقط همین چندتا شکلکو داره

ببخشین گل نداشت بفرستم

خواهش میکنم
الأعمال بالنیات

زرد لیمویی جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 09:15 ب.ظ http://noty1993.blogfa.com

سلام
لینک شدید.
البته وبلاگ من جنبه دفترچه خاطرات داره و بازدید کنده زیاد نداره. چون آدرسش رو همش عوض میکنم.
از تجربیاتتون بنویسید. چون منم هر چند که دیرتر، ولی تو همین چند سالی پا تو رشته ی شما میزارم.
ممنونم که سر زدید.

سلام
منم شما رو لینک کردم
ان شالا مینویسم ... سرم خلوت بشه ی ذره چشم
هنوز تابستون من شروع نشه ... باورت میشه؟

ترم تابستونی برداشتی؟

نه
پزشکی تابستون و غ تابستون نداره همش بیمارستان و دانشگاهیم

اخی خسته نباشین

خسته که هستم ولی ممنون بهرحال

تاباشه از این خستگی ها
اخرش ایشالله شیرینه
صبور باش
به وقتش خستگیت درمیاد

انشالا... البته من این سختیا رو دوست دارم چون دوست دارم به مردم کمک کنم و اینا برام شیرینه
ولی گاهی بیش از حد میشه این فشار رو آدم
فقط هفته آخر شهریور تعطیلم و دوباره از مهر بیمارستان

بله هیچی لذت بخشتر و بهتر شیرینتر از کمک به دیگران بی چشم داشت کم کردن اندوه کسی نشوندن لبخند به روی لب کسی
نیست
بله گاهی اوقات ادم کم میاره طبیعیه
قدم بزنین
من وقتی دلگیر میشم قدم میزنم موزیک گوش میدم گل یا گلدونی هرچندکوچیک میخرم گل گیاه بهم ارامش میده

دلگیر نیستم ... فشار کاری روم زیاد شده ...
گل و کلدون خیلی خوبه... روحیه تون لطیفه ها

راستی اینجا نظر خصوصی هم نداره جالبه
گل که نداره
اولین بار هست میبینم

شما ببخشید دیگه
از اشکالات بلاگ اسکای هست

بطور کلی گفتم دلگیر دلتنگی فشار کاری خستگی ذهن باچیزهایی که ارامش بخشه بهتر وارومتر میشه
منظورم کلی بود
لطیف؟
چی بگم

معمولا مدیتیشن میکنم برای آرامش

امیدوارم امتحان فرداخوب باشه
باخبر خوب برگردین از سر جلسه

ان شـــــــــــــــــاء الله
استادش روانیه

اره اونم خوبه ولی باچیزهایی که هم که درکنارمون هست هم میشه اروم شد
مث خرید کردن قدم زدن کمک به یکی که نیاز داره و...

بله میشه ولی وقتی خستگی روحی با جسمی قاطی شه مسلما نمیشه قدم زد

نظرات شمار وباید جواب بدم بعدش ثبت کنم
به این خاطر
ثبت میشه فرداحتما

آها ok

بعضی استادا حس خوبی به ادم نمیده
ساعت چند هست امتحانتون؟

برا فرستادن انرژی + ؟

اون موقع فقط خواب التیام بخشه

واااای خواب ...
چه واژه غریبی

بله انرژی مثبت خیلی تاثیر داره

ساعت 9
اشتباهی برا کس دیگه نفرستید فقط

انرژی مثبتم برا من واژه غریبه
چه برسه که برسه به اشتباه

شما بفرستین حالا
فردا مشخص میشه اشتباه یا درست بودنش

کشمش خرما بخور براصبحانه باکنجد بزار مغزتون باانرژی باشه

کشمش؟ خرما؟ صبحانه؟ کنجـــد؟ اینا رو تو خوابگاه از کجام بیارم؟؟؟

دوستان لطف دارن
کم و بیش سعی مکینم سر بزنم
وقتم ازاد باشه حتما سرمیزنم

حالا چر ادکتر ایکس؟
اسم خودتونو بزارین خب

برا کسی فرقی نمیکنه اسم واقعی منو بدونه یا ایکس صدام کنه

چرا فرقی نمیکنه؟شاید برای کسی فرق بکنه

نه واقعا فرقی نداره
فقط امکان شناسایی شدن میره بالا و اونوقت آدم مجبوره یکسری خاطراتشو سانسور کنه که دوست ندارم این اتفاق بیوفته

برای شما بفرستم چشم
ایکس عزیز توباید موفق بشی فرداوحتمامیشی
مطمئن باش

و اینچنین شد که ایکس در امتحان موفق شد

اهان از این نظر
خب بزارین خانم الف یا ب
قشنگتره

شما الف یا ب صدام کنید خب
ایراد نداره

خانم الف سلام
ولی افزود:انرژی مثبت فرستاده شد و الف موفق شد

فلش بک به چند روز بعد: نمره الف 9.75

خوابگاه تهران هستین
نباید بپرسم راستی

خوابگاه خوابگاهه
هرجا باشه مزخرفه

تجربه نکردم والا نمیدونم

دانشجوی چه رشته ای بودین؟

فناوری اطلاعات ارتباطات
شما کدوم دانشگاه هستین خصوصی بگین کار دارم براارشد بای دبرم شهید بهشتی زیر 20 بشم

پس کجاهستین ؟میشه بگین؟

sorry

برین بسلامت موفق باشین حتماخوب میشه نتیجه مطمئین باشین

نگار شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 11:45 ق.ظ http://esansekhande.blogfa.com

چقد بد!
عزیزم لینک شدی

سلام امتحانتون چطور بود
انرژی مثبت موٍثر بود ایا؟

راضی نبودم زیاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.