Dr.x
Dr.x

Dr.x

چیپس

تو کتابخونه نشسته بودم به درس خوندن  که شدیدا هوس چیپس زد به سرم. انقدر شدید که بعد از هر جمله ای که میخوندم صدای خِرِچ خِرِچ تو ذهنم پخش میشد... از اونجایی که خیلی زشت بود با روپوش سفید از بوفه بیمارستان همچین چیزی بخرم سعی میکردم حواس خودمو پرت کنم ... ولی مگه میـــــــــشددددد؟؟؟

پاشدم پالتوم رو تنم کردم  و رفتم به سمت درِ پُشتیِ بیمارستان که جلوش یه دکّه اس ... چند نفری داشتن خرید میکردن، کنارشون وایسادم و همونطور که منتظر بودم نوبتم بشه یکی پشت سرم با داد گفت: "چند بار بگم نه؟ حرف تو گوشِت نمیره؟" برگشتم دیدم یه خانومیه که دست دختر بچه شو گرفته و داره میکِشَتِش

زنه همینکه نگاهش افتاد به من چشاش یه برقی زد و رو به دخترش گفت: این خانومه همونه که به خاله اشرف آمپول زد ... یه بار دیگه بگی پفک، بهش میگم یدونه هم به تو بزنه ...


+ هیچی دیگه ...

بیسکوییت مادر با شیر خریدم :|

نظرات 153 + ارسال نظر

خخخخ نوش جان
شما نیستی یا ما نیستیم؟؟((:

مرسی
از این سوالای فلسفی نپرس ذهنم درگیر میشه

نگین جمعه 5 دی 1393 ساعت 12:13 ق.ظ

اخیییی
دیدین ینی عشق وعاطفه همینطوری میچکید از این مادر
موندم اگه شما زودتر چیپسو خریده بودین مامانه میخواست چیکار کنه؟؟؟؟
شمارو چرا خراب کرد پیش بچه؟:
دلم چیپس خواست


حالا واقعا به خاله اشرف امپول زده بودی؟
در ضمن شدیدا خسته نباشید

خدابهم رحم کرد زودتر خرید نکردم
ظاهرا زده بودم خودم خبر نداشتم
مرسی مرسی ... دعام کنید

فاطمه جمعه 5 دی 1393 ساعت 10:34 ق.ظ http://http://dr-s-f-h-t.blogfa.com/


خعلی قشنگ بود
ممنون<-------پروتز کرده؟
اصلا انرژی گرفتم برم درس بخونم

توروخدا گیر ندید ب لب این بنده خدا اعتمادبنفسش ضعیف شده از وقتی آوردنش اینجا
خب پس خداروشکر کچلم کردی هی گفتی پست بذار

پزشکی 95 جمعه 5 دی 1393 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام
خیلی نوشته هات قشنگه هر روز سر میزنم ببینم به روز شده
حتما بد بلایی سر خاله اشرف آوردی
امیدوارم همیشه موفق باشی

سلام خوشحالم که همچین مخاطب هایی دارم
نه بابا انقد خوب میزنممممم ...

sedna جمعه 5 دی 1393 ساعت 03:11 ب.ظ http://arch-diary.blogfa.com

من در مقابل چیپس فلفلی نمیتونم مقاومت کنم حتی اگه در شرایط تو می بودم
چند وقتی هست وبلاگتو می خونم
خاطراتت واقعا خنده دارن و تا حالا همشو خوندم
اگه موافقی با هم تبادل لینک داشته باشیم خوشحال میشم

منم فک میکردم نمیتونم مقاومت کنم ولی تونستم ... امیدتونو هیچوخ از دس ندید
با کمال میل ... من لینکت کردم

خخخخخخخخ

وااااااااااااااااااااااااااااای چه گیری کرد ه بودیا دکی چقدر بدشد


دلم واس نظرات تنگ شده دکی بیمعرفت:(((((((((((

حالمو گرفت اصن ی وضی ...
میام الان دختر بامعرفت

نساء جمعه 5 دی 1393 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام خانوم دکتر خسته نباشید.....منم امسال کنکور میدمامیدوارم بتونم مثل شما دکتر شاد و خوبی بشم....از اینکه مثل سایرین با سنگینتر شدن درسا و کارتون یهو غیبتون نمیزنه ممنونماز این به بعد منو زود زود اینجا میبینید...برا کنکورم دعا کنید....تمام تلاشمو میکنم که به آرزوهام برسم.....دوست دار شما کنکوری94

سلام کنکوری جان
منم امیدوارم درسات خوب پیش بره و سال دیگه این موقع ها آماده بشی برای امتحانای ترم اول پزشکیت ...
قبول شدی مارو فراموش نکنیا

sedna جمعه 5 دی 1393 ساعت 04:58 ب.ظ http://arch-diary.blogfa.com

شمام لینک شدین

ممنون عزیزم

دخترمهر جمعه 5 دی 1393 ساعت 05:08 ب.ظ http://zendegi-1393.blogfa.com


داغ چیپسو گذاشتن به دلت خخخخخخخخخ
با اینکه تو خاستی گولشون بزنی و لباس شخصی پوشیدی ولی خوب موتو گرفتن

آره واقعا حالم گرفته شد
قیافم موقع خوردن شیر دیدنی بود

Mahdis جمعه 5 دی 1393 ساعت 05:27 ب.ظ http://tasvire-roya.blogsky.com


چیپسسس اونم با ماستتت عاوولیههه‍
دلم خواستت برم بگیرممم:)))))
چند روز پیش رفته بودم انقلاب از جلو مغازه های روپوش سفید فروشیا رد شدم..هیچ وخ در عمرم زیستو دوس نداشتم ولی اونروز واقن دلم پزشکی خواس:( فکنم خیلی فضای باحالی باشه نه؟؟ و البته فوق الهاده سختت.....
البته ی چیزی بگم من اگه تجربی بودم قطعا میرفتم سراغ داروسازی

حالا اتفاقا من چون رابطه خوبی با شیمی و بیوشیمی نداشتم اصلا ب دارو فک نمیکردم ... ولی پزشکی رو دوس دارم چون تووش هیجان داره

زندگی در... جمعه 5 دی 1393 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.jahandajahan.blogfa.com

سلام
مگه دکترا هم چیپس می خورن؟

سلام ...
عه خو دکترا هم دل دارن

مهان جمعه 5 دی 1393 ساعت 06:07 ب.ظ http://100000000009.blogfa.com

جالب بود..
ضدحال خیلی خوبی بوده...در حد بنز..
ان شاالله بیسکویت مادره مزه ی چیپس رو دا شته..
خیلی خوشحال شدم اپ کردین..
راستی خسته نباشین خانم دکتر..

اصن یاد بیسکوئیت میوفتم حالم بد میشه ... همه بدنت منتظر چیپس باشه بعد بیسکوئیت برسه بهت ... أه
سلامت باشی

Mahdis جمعه 5 دی 1393 ساعت 07:14 ب.ظ http://tasvire-roya.blogsky.com

برعکس من عاشق شیمی ام
ولی باهاش خدافظی کردم:|
هیچ ربطی ب رشتم نداره

جدی؟
رشتت چیه الان؟

دکتری خیلی دوست دارممم
خیلی خوبه
موفق باشی خانوم دکتر

مرسی عزیزم
ایشالا هرجا هستی شاد باشی

Mahdis جمعه 5 دی 1393 ساعت 07:52 ب.ظ http://tasvire-roya.blogsky.com

اوهوم
مدیریت صنعتی

چه خوب ک ب شیمی علاقه داشتی ... و چ حیف ک رشتت شیمی نداره
به هر حال امیدوارم موفق باشی عزیزم

یاسین جمعه 5 دی 1393 ساعت 08:25 ب.ظ http://hampayepezeshki.blogfa.com

سلام خانم دکتر.حال شما؟ورود به ایام امتحانات را به حضور شما و جامعه بزرگ دانشجویان پزشکی و همچنین دانشجویان کل کشور تسلیت عرض می کنم
من فکر می کنم اقدام سرکار عالی در خرید شیر و بیسکوئیت مادر و صرف نظر کردن از چیپس٬اقدامی نمادین در راستای حس همزادپنداری با نوزادان و کودکانی است که با دستان مبارک شما به ان ها واکسن و امپول زده می شود و در واقع تلطیف چهره خشن خود در ذهن ان هاست...
موید باشید

سلام آقای دکتر ... مرسی خوبم شما چطورین؟ وبلاگتون هنوز ب روز نشده؟
البته بیشتر یک واکنش رفلکسی بود تا همزادپنداری ولی مرسی ک اینجوری به قضیه نگاه کردید
در ضمن من بخوام نامه اداری بنویسم، بدم به شما مینویسید برام؟ مظنه چنده؟

حوا جمعه 5 دی 1393 ساعت 09:19 ب.ظ http://http://rooyetaghche.blogfa.com/

خدا فرشته نجات برات فرستاده بود

نگین جمعه 5 دی 1393 ساعت 09:50 ب.ظ


الان این منم در انتظار پست جدید(ینی پررو به من میگنا)

اخرش امروز رفتم چیپس خریدم
نیگاه ادمو به وسوسه چه کارایی میکنید؟
تو ترک بودم نمیزارید که
این یکیشم بجای شما میخورم(منکه هنوز متوجه نشدم وقتی یه نفر به جای یه نفر دیگه یه چیزی میخوره به اون نفر دوم چی میرسه اخه که میگه بجای توهم خوردم)

وای نگینننننن پست جدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بزنمت؟
نخور دختر ... ضرر داره ... نخور ...
+ توجهش میرسه ... (آهنگ لایت پلیز )

Mahdis جمعه 5 دی 1393 ساعت 10:01 ب.ظ http://tasvire-roya.blogsky.com

شمام همینطورخانوم دکتر
ایشالا بیایم مطبت بیبینیمت وخ نداشته باشی مارو بیبینی
البته فقط بیبینیماااااااا....مریض نشم ی وخ

آیکونه دکتر ایکس ذوق زده از تصور خود در مطب
ایشالا همیشه سالم باشی عزیزم

متانت جمعه 5 دی 1393 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام !!!وبلاگ خیلی با صفایی دارید بهتون تبریک میگم!!!من امسال سال دوم کنکورمه و حسابی مشغولم اگر خدا بخواد برای قبول شدن تو پزشکی دارم میخونم !!! برام دعا کنید عاشق پزشکی نیستم دوووووووستش دارم خییییییییییلی زیاد!!

سلام عزیزم مرسی از لطفت
ایشالا نتیجه زحماتت رو ببینی به تلاشت ادامه بده

متانت شنبه 6 دی 1393 ساعت 01:17 ق.ظ

ممنون از صمیم قلب.....

م کامپیوتر شنبه 6 دی 1393 ساعت 07:21 ق.ظ http://mimcomputer.mihanblog.com/

اصلا اینا مرضیه که موقع درس خوندن به جون آدم میافته....:))
حالا من یه بار سر درس هوس آوکادو کرده بودم!!!


راس میگی دقیقا همینه

باهوش شنبه 6 دی 1393 ساعت 12:00 ب.ظ http://bahooooosh1993.blogfa.com/


پزشک شدن این چیزها رو هم داره دیگه

هعیییی روزگار


دکتر جونم لینک کنیم؟

لینک کردی خبر بده

ماهی سیاه کوچولو شنبه 6 دی 1393 ساعت 03:35 ب.ظ http://1nicegirl8.blogsky.com

سلام دکی جون
خوبی؟
خب چیپس میخریدی خاصیتش از شیر و بیسکویت خیلی بیشتره ک...
الان بهت ثابت میکنم
یه پاکت چیپس=85 درصد هوا+بقیه ش چیپس
زیان آوری هوا صفردرصد و چیپس 1درصد بنابراین فعلن یه درصد مضری داریم
شیر=45 درصد آب+وایتکس+شیرخشک مونده+نگهدارنده به مقدار زیاد تا روز قیامت
مضری آب 12 درصد +مضری شیر خشک 19 درصد+مضری نگهدارنده 100درصد
بیسکویت=یه ذره پودر نمیدونم چی چی+یه ذره شیر مونده+شکر و روغن
مضری پودر 3 درصد+مضری شیر 18 درصد+مضری شکر زیاده زیاد+مضری روغن زیاده زیاد
هزینه ها:
چیپس = مقداری
بیسکویت+شیر=مقداری +مقداری
حالا شما به من بگو حقش نبود چیپس میخریدی؟یه آمپول دیگه م به خاله اشرف میزدی؟
پی نوشت:
دقت کردی دو تا ماهی سیاه داری تو وبلاگت؟هنگیدم اما بعدش خوبیدم

سلام عزیزم من الان توو هنگم ...
کاش میدونستی با این کامنتت چ کردی با من ... حس میکنم مسیر زندگیم داره عوض میشه اصن ...
نخند جدی میگم

رهرو! شنبه 6 دی 1393 ساعت 06:55 ب.ظ

ببین با خاله اشرف چیکا کردی که این بلا برات نازل شده
ولی بیسکویت مادر خوبه که.اتفاقا اینقد خاصیت داااااره.منم هروقت هوس چیپس میکنم میرم ساقه طلایی میخرم تا شب میخورم که دیگه هوس چیپس نکنم
راستی
نمیشه اینو از شکلکهات حذف کنی.اصن یه حالی میشم جهش یافته اس؟

من از اون روز هی دارم فک میکنم خاله اشرف کدوم بود یادم نمیاد ... مریضای تزریقاتو ب چهره نمیشناسم متأسفانه
ساقه طلایییییییییی؟؟؟؟؟ خشک نمیشی تا شب؟
خدامرگم ... مسئولین بلاگ اسکای سریعا رسیدگی کنن

یه دختره شنبه 6 دی 1393 ساعت 07:50 ب.ظ http://arezoohammm9.blogfa.com/

هههههههههه
خب بیسکویتم صدایِ خِرچ خِرچ پخش میکنه موقه خوردن :D
دکتر شدنم اینارم داره خانوووووم :))))

دکتر شدن سختی های زیادی داره ... ولی خدایی این کمرمو شکست دیگه

تکتم (دکتر آشپز) شنبه 6 دی 1393 ساعت 07:59 ب.ظ http://drashpaz.persianblog.ir

خیلی بانمکی! آخر وقت مطب بود و یکی از مریضام که اتفاقا استاژره نفر آخر بود. دوسه تا خاطره ات رو خوندیم و از ته دل قهقهه زدیم. شاد باشی

وای خانوم دکتر اتفاقا من پارسال خیلی اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم و از اینکه در کنار پزشکی یک مادر و همسر نمونه هستید خیلی خوشم اومد ... ی جورایی الگو قرارتون دادم توو ذهنم
ولی وبلاگتون رو گم کردم ... تا الان ک خودتون اومدید ... خیلی خوشحال شدم ... ممنون از لطفتون
با افتخار لینک شدید

ثمین شنبه 6 دی 1393 ساعت 10:06 ب.ظ http://historystories.blogfa.com/

سلام خانم دکتر
چه اشکالی داره که با روپوش پزشکی برین. بچه های ما یعنی سال بالایی های ما با روپوش پزشکی میرن سوپری کوچه بغلی مون.یعنی با اون روپوش دایما در خیابون در ترددن.البته فکر کنم اونا یه خورده دارن زیاده روی میکنن.
راستی خانم دکتر الان فصل امتحاناست التماس دعا داریم به ویژه واسه ما ترم یکی ها. آخه گناه داریم ما هم.
و من الله توفیق

سلام عزیزم ... فک میکنم اونا دارن یکم بیشتر از یکم زیاده روی میکنن خداییش این مدلیشو ندیده بودم دیگه
ایشالا امتحاناتونو خوب بدید ... مخصوصا شما ترمکای عزیز

سروش یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 01:33 ق.ظ http://antagonist.blogfa.com

سلام خانوم دکتر پست جدید مبارک(-:
راستی منم چند وقته اپم پیام دادم فک کنم نیومد واستون
خخخ چ جالب دوست منم همینجور شد ولی هوس سیگار زد ب سرش و رفت پیش هلیکوپتر(الان یعنی گفتم ما امداد هوایی داریم کلاس گزاشتم خخخ) و شروع کرد ب استعمال دخانیات!!!
خوب شد روپوش مقدس پزشکیشو داد دستم قبلش!
کلاسشم بالاست ماشینش 500 600 ملیونی هست ولی فرهنگش ....خخخ

سلام آقای دکتر ... ممنون ... نظر شما رسید جوابشم دادم ... گفته بودم رمزتونو فراموش کردم دوباره برام بفرستیدش
+ یکی از چیزایی ک خیلی کمک میکنه حالتون خوب بشه، تغییر دادن 5 نفر توو زندگیتونه ک بیشتر از همه باهاشون در ارتباطید ... ی تجدید نظری توو دوستاتون داشته باشید ... هزار بار گفتم اینو

:( یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 12:46 ب.ظ

تا حالا کسی اسمشو اینطوری ننوشته بوده
احتمالا تو اون کتاب راجع به مضرات چیپس و پفک و...نوشته بوده...

نه اتفاقا همش راجع ب سیستم گوارش بود و بیماریهاش ...

نیومدی که دکی سرمنوشیره میمالی دیگهباشع هرچی دوسداری طلم کن

مطهره اومدممممم ... 4 خطم نظر گذاشتم
مشکل از وبلاگته پس.

سروش یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 02:21 ب.ظ

خانوم دکتر من ینفرم دوست صمیمی ندارم ک همیشه با هم باشیم(یعنی دوستای صمیمیم هر کدوم ی دانشگان)
ولی خب سعی میکنم تو دانشگاه با بچه ها مخصوصا رشته های پایینتر بیشتر باشم و تو اردوها و ... میرم معمولا ولی بازم کسی نیس ک همیشه باهاش باشم
این دوستمم یمقداری وضعش خرابه دیگه!
ولی سعی میکنم تاثیر نپزیرم
رمزو میفرستم تو نظر جدا

کلا بنظرم اطرافیانتون حالاتتون رو دارن تشدید میکنن بجای اینکه بهتر کنن
اینکه سعی میکنید تأثیر نپذیرید رو اصلا قبول ندارم ... هرچقدرم سعی کنید باز تأثیر میپذیرید ... مطمئن باشید

الناز یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام خانوم دکتر...
ی سوال داشتم:شیوه نوین پزشکی با قدیمیش چه فرقی میکنه؟کدومشون بهتره؟یعنی به این اسم تو دفترچه های انتخاب رشته نوشتن.تو واحداشونم فرق داره؟؟مثلن یکی بخواد انتقالی بگیره در مورد واحد ها دچار مشکل میشه؟؟
خاطرتون هم خیلی خنده دار بود...
ممنون

سلام عزیزم
توو واحداشون تفاوتی ندارن ... در آخر ک فارغ التحصیل میشن جفتشون اطلاعاتشون مث همه ولی تفاوت توو نحوه پخش شدن و ترتیب این واحداس و شروع دوره بالینی
تا جایی ک من اطلاع دارم انتقالی هم نمیدن ... (توو علوم پایه ک اصلااااا انتقالی نمیدن)
حالا از الان فکرتو مشغول اینا نکن ... بخون واسه کنکور ... موقع انتخاب رشته بیا بهت کامل میگم

ربولی حسن کور یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 03:28 ب.ظ http://rezasr2.blogsky.com

سلام
پس شما بودین به خاله اشرف آمپول زده بودین؟
جاش هنوز درد میکرد

سلام ... عه؟ شما هم خاله اشرفو میشناسید؟؟؟

تینا دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 11:13 ق.ظ

فداتون

زهرا دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 11:31 ق.ظ http://1z1m1.blogfa.com/

علی دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 11:35 ق.ظ http://ali6r.blogfa.com/

سلامی گرم به خانم دکتر در این روز های سرد..
منم هوس چیپس کردم ولی متسفانه سرما خوردم
خیلی بیسکوییت مادر دوس دارم یاد دوران کودکی می افتم..هی یادش بخیر
خانم دکتر دعامون کن سال بعد منم پزشکی بخونم و روپوش سفید و.. خدایا
از خدا براتون شادی می خوام.

علیک سلام
تلاشتون رو بکنید و نتیجه رو بسپرید ب خدا ... بهترین چیزو واستون رقم میزنه
ممنون

ana دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 11:40 ق.ظ http://annna73.blogfa.com

وااااای خیلیییییی باحالی:)
عالی بود یعنی:))))))))))

چشات باحال میبینه

سید رضا دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 01:56 ب.ظ http://srsreza.blogfa.com

سلام.خیلی جالب بود.من جای شما بودم روزنامه میخریدم

سلام ...
آره روزنامه خریدن هم کلاس داره لامصب ولی روزنامه نداره اونجا ...

نساء دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 07:24 ب.ظ

سلام به خانم دکتر عزیز... مرسی که به پیامم جواب دادین...بی صبرانه منتظر خاطرات جدیدتون هستم...کنکوری 94

سلام عزیزم خواهش میکنم
بی صبرانه منتظر ی وقت خالی برای استراحت هستم

elnaz دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 08:02 ب.ظ

دوستان عزیزم
سلام

ی خبر ویژه در حد لالیگا برای شما استانی ها..
.
.
.
.
.
♥♥♥♥ عزیزم ♥♥♥♥

برو کمی پائین تر
.
.
.
.
.
.

♥♥ پاتوق دختر پسرای ایروونی+ ( همدانی ها ) ♥♥
.
.
.
.
.
.

حتما یک سری بهش بزنید
میدونم
خوشتون میاد ... بقیه رو خودتون ببینید؟!

راستی اینم آدرسش: http://civil8233027.blogfa.com

[گل]

سروش دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 10:52 ب.ظ

البنه خواه ناخواه اثر میپزیرم ازشون ولی هیچ کیسی نیت ک بخام با اینا ترانسپلانتیشنشون کنم!!!
امروز خانوم دکتر ا.ک ( نورولوژیست) باش بحث میکردم درخصوص رزیدنتی و .... بهم میگفت سعی کن جوونی کنی عشق و. حال کنی از زندگیت لذت ببری اگه میدونست پشت این ظاهرم چ حالی دارم خودش از حرفای خودش خندش میگرفت

اگه واقعا بخواید هست ...
اون خانوم دکترم درست میگفتن ... همه دارن بهتون اینو میگن ... این شمایید ک نمیخواید از زندگیتون لذت ببرید! اگه واقعا بخواید راهاش زیاده

نیلوفر سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام.خوبین؟
خب میذاشتین اونا که رفتن،بعدش میرفتین چیپس میخریدین

سلام مرسی
نمیشد ... وسط صف بودم ... اونام پشت سرم بودن

سروش سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 06:01 ب.ظ http://antagonist.blogfa.com

حیف ک قسم خوردن درست نیست وگرنه در این لحضات اذان مغرب قسم میخوردم ک واقعا راهشو نمیدونم و اگه هم بخوام خیلی سخته بقدری مانع سر راهمه
واقعا نمیدونم چجوری و از چ چیز زندگی روزمرشون مردم لذت میبرن؟
یا لیتنی کنت من الحمقا و لا ادرک کنه هذه دنیا الل...
فقط تنها چیزی ک تجربه نکردم عشق و عاشقیه ک میترسم اونم تجربه کنم سریع تولرانس بدم بهش تازه کی عاشق من میشه

میشه موانعی ک سر راهتونه رو ب منم بگید؟ همشو ...
این دنیا با همه بدی هاش یه عرصه برای پیشرفته ... ی فرصت تکرار نشدنی ... فرصتی ک ی نفرو میکنه صدام و ی نفرو میکنه امام علی ... تصمیم با خودتونه ک ب کدوم سمت برید
من بنظرم زمانی سمت عشق و عاشقی برید ک اولا واسش هدفی داشته باشید و ثانیا ب ی ثبات شخصیتی و تکامل رسیده باشید ... عشق چیزی رو حل نمیکنه! اونجوری فقط یک نفر دیگه رو هم مث خودتون میکنید ...
بهتره با چند نفر موفق و شاد هر روز در ارتباط باشید ... خیلی تأثیر داره

+ اذانتون ساعت 6ه؟ پس اشتباه میکردم ک دانشجو قم هستید؟

morteza سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 11:06 ب.ظ http://psoriasis2.blogfa.com/

سلام
مگه تزریقات هم جزو وظایف دانشجوهای پزشکیه؟!!
یعنی عاشق این رفتار ملت با کودکاشون هستم ، نتیجه اینه که در بعضی از درمانگاه های اطفال مجبوریم روپوش رو دربیاریم تا بچه ها نترسن! خدا کنه حداقل از استتسکوپ دیگه هیولا درست نکنن چون اینو دیگه نمیشه کاریش کرد

سلام ... نـه وظیفه چیه؟؟؟ ی لطفه از طرف من در مواقع بیکاری ب هم میهن های عزیزمون بعله
موافقم ... خیلی بده ک بچه رو الکی میترسونن ... اونم با دروغ

ro0z چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 11:24 ق.ظ http://25774.blogfa.com

خانم دکتر..با احترام فراوان لینک شدید :)
از آشناییتون خوشوقتم :)
کل وبتونو خوندم :)

ممنون عزیزم شمام لینک شدی

سروش چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 03:47 ب.ظ

ن خانوم دکتر موقع اذان پیام میدادم یهو شارژ لبتابم تموم شد تشد تاییدش کنم(-:
منم با تاخیر تایید کردم
همه ی موانعو؟ یکی دوتا نیستا
سختی کشیدن درس خوندن رقابت ناخواسته و تحمیلی با ی مشت .... ک اعتقاد قلبی دارم خونم ازشون رنگینتره
اسیر عرف تحمیلی بودن جبر و فشار و تحمیل ناخواسته مجبور بودن ب درس خوندن و کار کردنو...
اینقدر زیاده ک نمیشه همشو نوشت
شما میشه چند تا از قشنگیای این دنیارو نام ببرین؟ با رسم شکل ( ۲نمره) (-:

درس خوندن درسته سختی داره ولی چرا واقعا اینطوری بهش نگاه میکنید؟ چرا از هرچیز کوچیکی برای خودتون ی مانع میسازید توو ذهنتون؟ در ضمن شما مختارید هر عرفی رو ک نمیپسندید انجام ندید ... چرا انقدر بزرگ میکنید همه چی رو؟؟؟ همه داریم توو این دنیا زندگی میکنیم ... اینکه چرا بقیه مث شما نیستن شاید دلیلش آنرمال بودنه شما باشه نه بقیه ... یکمم ب خودتون شک کنید
+ از اتاق فرمان اشاره کردن من بیشتر صحبت نکنم شرمنده

ro0z چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 05:25 ب.ظ http://25774.blogfa.com

سوووتی خیلی بزرگی بووووووووووود :)))))
خانم دکتر توی لیست لینکام شما هستی :))

مرسی عزیزم... شمام هستی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.